pogaduszki z dwulatkiem


Nareszcie nasza komunikacja osiągnęła poziom wzajemnego zrozumienia.
Poza podstawowymi zwrotami typu MAMA i TATA ( w wielu sytuacja potrafisz już odmieniać te słowa) zaczynasz coraz częściej powtarzać różne wyrazy.

Obecnie w Twoim słowniku znajdują się następujące słowa, zwroty:
– oddaj,
– moje,
– odź tu (czyt. chodź tu),
– siii (czyt. gorące), 
– mama pupa (czyt. matka przebierz mi pampersa)
– osiem, (zostało od nauki wchodzenia po schodach i liczenia każdego ze stopni)
– obydwa (wiadomo, aaaa kotki dwa, szare bure …..)
– Ania
– Julia

– auto
– o-je-chał (czyt. pojechał)
– idzie
– baba
– ziazio (czyt. dziadzio)
– aaaaaaa (czyt. śpi)
– psi, druga wersja śpi
– je (czyt. zje)
– danie (np. drugie danie)
– nie ma
– ciocia
– oam Ciem ❤ (czyt. kocham Cie)

W sobotę o poranku kiedy wychodziłam na swoje pierwsze zawody w bieganiu, stanąłeś w drzwiach pomachałeś mi, posłałeś całusa i powiedziałeś:
– mama, do-gonię Cię 🙂

Po powrocie kiedy zasnęłam podczas zabawy, przykryłeś mnie kocem i przyniosłeś mi pieluszkę do przytulania i przez 40 minut bawiłeś się obok cichutko, żebym mogła odzyskać siły.
Mój kochany inteligentny chłopak.

SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC IMG_2598 kamizelka – Next
czapka – papapakidswear
wąsate spodnie – fly – created with passion
buty – Zara

pogaduszki z dwulatkiem

Skomentuj

