mądra głowa


dzisiejszy poranek. dzień jak milion innych. przed 8 meldujemy się pod budynkiem żłobka. parkujemy, wysiadamy, Max czeka aż zabiorę jego plecak. wiem, że sam nie może odchodzić od samochodu. przed nami do pokonania jeszcze droga osiedlowa. idziemy razem ale bez trzymania za rękę, bo „ja siam”. Max nagle podchodzi do krawężnika, patrzy w prawo, potem na mnie i pyta:
M: ato edzie ? (czyt. auto jedzie?)
A: nie kochanie, nie jedzie – odpowiadam ze zdumieniem jakby zapytał co najmniej o to dlaczego ziemia krąży wokół słońca.
po mojej odpowiedzi przechodzi swobodnie przez drogę, a ja idę wpatrzona w tego małego mądrale, który z każdym kolejnym dniem zaskakuje mnie coraz bardziej.

SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC

 nie liczą się żadne nowe zabawki, piesek nadal gra pierwsze skrzypce

SONY DSC

czekolada + zdarte kolana = szczęśliwe dziecko

SONY DSC

mądra głowa

Skomentuj

