Space craft w wersji mini


Długo dumałam nad tym jak zmusić moje dziecko do aktywności. Max, do tej pory, należał raczej do drużyny intelektualistów i więcej czasu poświęcał książkom i kolorowankom. Ruch to nie było to co tygrysek lubił najbardziej.
A jak ogólnie wiadomo, ruch to zdrowie. Należało więc wymyślić coś, co spowoduje, że ten mały człowiek zacznie po prostu szaleć, tak jak na dzieciaka przystało, a nie przesiadywać z nosem w książkach (na to jeszcze przyjdzie czas).

Podejrzałam kiedyś u Makóweczek ciekawie wyglądający pojazd o tajemniczej nazwie Plasma Car. Zapytałam wujka Google co to. Ten skierował mnie na youtube i ……… już byłam kupiona 🙂
A fakt, że sama będę mogła się tym pojazdem przejechać chyba przesądził decyzję zakupu.

Na początku Max przechodził obok jeździka dość obojętnie. Nie potrafił na niego wsiąść samodzielnie i to zniechęcało Go do zabawy. Jednak po kilku dniach, kiedy wymyślił już jak się na niego wdrapać, podpierając się przy tym o ścianę, zabawa zaczęła się na całego. Niestety z powodu choroby nie mogliśmy wyjść na podwórko i przetestować pojazdu w terenie. Pozostawało nam jedynie obijanie ścian w domu, ale widząc jaką ma z tego radochę, zagryzałam zęby i czekaliśmy na pierwsze testy outside.

Teraz młody śmiga na swoim „kosmicznym pojeździe” (tak jeździk określiła pewna starsza Pani, którą spotkaliśmy na spacerze) a ja staram się za nim nadążyć 🙂
To był udany zakup.

DSC02158a DSC02159a DSC02161a DSC02168a DSC02175a DSC02178a DSC02180a DSC02184a DSC02189a

DSC02191b DSC02200a

spodenki – F&F, bluza – Lupilu, kaloszki – Decathlon, czapka i komin – Rorek

jeździk – Plasma Car

 

Space craft w wersji mini

Skomentuj

