Jak dogodzić coraz większym wymaganiom wciąż jeszcze małego brzdąca


Nasz mały głodomorek od samego początku testował naszą cierpliwość w kwestii doboru odpowiedniej butelki do napojów. I o ile z podawaniem mleka nie było problemów i zadowolił się zwykłym Avent’em to już w kwestii picia herbatki czy soczku ten sam Avent mu nie pasował. Żadne nasze starania jeśli chodzi o dokupienie uchwytów czy też innych smoczków nie spotkały się z jego aprobatą. Nadal grymasił i płyny przyjmował wyłącznie podawane sposobem „na łyżeczkę”.

Przetrząsnęłam internet na wylot. Przechodziłam przez różne fora i blogi. Próbowałam już nawet kubeczków nie-kapków i picia przez słomkę i nic. Porażka na całej linii.

Na szczęści natrafiłam gdzieś na wpis poświęcony butelkom Umee. Wpis dotyczył akurat butelek anty-kolkowych ale doszukałam się informacji o pozostałym asortymencie i natrafiłam na kubek niekapek z miękkim ustnikiem. Spodobał mi się ten pomysł jak również kształt i kolor buteleczki. Na moje szczęście w pobliżu mam Kraina Eko Zabawek.

I o dziwo zaskoczyło! Strzał w dziesiątkę! Moje dziecko pije bez grymaszenia i nawet samo chętnie sięga po butelkę. Miód na moje serce.

kubek-niekapek-z-miekkim-ustnikiem-umee-220-ml-niebieski (1)Doszło nawet do tego, że młodszy o 2 miesiące kolega podkradał non stop Max’owi kubeczek kiedy tylko bawili się razem.

Dzięki miękkiemu ustnikowi łatwiej jest dziecku przejść z butelki ze smoczkiem na picie z kubeczka.
Ergonomiczny kształt chroni dziąsła podczas ząbkowania i pozwala dziecku na picie w łatwy sposób. Dodatkowo ustnik wyposażony jest w zawór, który zapobiega przed rozlewaniem i przeciekaniem.
Do wyboru w dwóch kolorach.

Ze swojej strony mogę dodać, że jest bardzo wytrzymała. Max nie ma litości dla swojego egzemplarza.

umee 1

umee 4

umee 2

umee 3

Jeśli Wasze dzieciaki też mają podobny problem, szczerze polecam to rozwiązanie. Ja osobiście przekonałam już dwie mamy do tego rozwiązania, które również chwalą sobie nie-kapki Umee.

UmeeDrinkingCup280ml

Zdjęcia kubeczków pochodzą ze strony Kraina Eko Zabawek

Jak dogodzić coraz większym wymaganiom wciąż jeszcze małego brzdąca

Skomentuj

