It’s cold outside


No i nasypało. Co prawda u nas to zaledwie kilka cm ale zrobiło się biało, zimowo (-12oC). Nareszcie. Choć nie jestem wielką fanką zimy to muszę przyznać, że takie widoki wyjątkowo mi pasują.

SONY DSC

Grzechem byłoby nie skorzystać z tak pięknej pogody. Zapakowaliśmy się do sanek i wyruszyliśmy w góry 🙂 Jednak Max miał zgoła odmienny plan w tym czasie i postanowił uciąc sobie drzemkę. Już się powoli przyzwyczaiłam, że plan dnia podporządkowany jest snem młodego. Podziwiam dzieciaki za to, że są w stanie zasnąć w każdym miejscu i w każdej pozycji. Po godzinie spaceru, kiedy Max nie miał wyraźnie ochoty się budzić, a mnie zaczęły odmarzać uszy zoorientowałam się, że pomyliłam ścieżki i do parkingu mamy nie jak poprzednio 10 minut spacerkiem a 30 min dość szybkim krokiem. Na szczęście młody był bardzo ciepło „zapakowany” w sanki i zimno mu nie doskwierało. Plusem zabłądzenia były ładne widoki i odkrycie nowej górki na sanki.

SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSCSONY DSC

 

 

 

It’s cold outside

Skomentuj

